What I need and what I want

Lördag. Så skönt med helg!! Igår stannade jag och Jamie inne och tog det lugnt, kollade på Scary Movie 1 och 2. Idag under dagen har ju Jai varit på college, jag åkte och hämtade upp Kat så har vi gått omkring i affärer hela dagen. :) jag gosade också lite med hennes katter, sååå mysigt att få träffa djur, saknar verkligen att ha djur i min närhet.

Så jag och Kat har kollat runt i affärer, suktat efter nya saker att inreda hemmen med, testat en del roliga och en del snygga kläder, pratat, sett massa fina skor, handlat lite mat, planerat saker.

Snart kommer Jamie hem och jag ska fråga om han vill ut och träffa Kat och Tom ikväll, hon frågade tidigare om vi ville hitta på nåt. Hoppas han vill, annars får jag väl gå själv! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0