we can't pretend, we must run

oj vad tiden alltid gar fort pa helgerna. nu ar det redan sondag ju! i fredags akte vi till wokingham och traffade dan, steve, sam och nagra fler. det var aven en norsk tjej som var jatte trevlig. sen motte vi pa en annan dan, som jag brukade umgas med forr! jaja. jag, jai och dan (den forsta haha) tog sen en taxi hem till oss, lagade lite mat och sov. igar pa dagen kollade vi pa fotboll och dan och jai spelade ps3 medan jag laste. mot kvallen akte vi till jamies foraldrar, korde efter dem till en restaurang i earley dar vi at middag (roast dinner) med dem och flera for det var jamies grandads fodelsedag. :p sen hem och jag kollade pa man v food och jamie lekte med sin nya dyra leksak, ps vita. jag vill ocksa ha en ny dyr leksak, en system kamera, men far vanta nagra manader till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0