There was one thing I wanted to say to you

Vi lyckades tanka bilen inatt, woot woot!! Det är helt galet hur det står till med bensinen här i England just nu. Det har pratats om en bensin strejk som skulle vara 2 veckor och "politikerna" eller vad man ska säga gav råd till allmänheten att tanka upp bilarna.. Förstår ni paniken folk får? Köar, fyller upp sina bilar osv, tar slut på all tillgänglig bensin, igår sa de på nyheterna att bensinförsäljningen hade ökat med ca 174% på en dag. EN DAG!! Jag skulle inte ens ha brytt mig om inte min bensinsticka var på det röda, vilket den tyvärr var, för jag tankar alltid det jag behöver (har knappt aldrig ens råd att fylla hela tanken med dagens bensin priser) och inatt tankade jag inte ens fullt. Men det är fult av "regeringen" att  sprida en sån här panik epidemi. Hade de inte sagt att "det är bäst att tanka bilen full medan man kan" på nyheterna så hade folk antagligen knappt märkt av strejken, åtminstone inte förrän den var nästan över..

Jaja, nu är det som det är, haha! Idag ska vi storhandla på Tesco. Ikväll ut med massa folk och fira James som fyller 24. :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Vi skulle oxo behöva strejka, soppan är i 16 spänn litern snart :O

Hoppas du köpte nåt supersmarrigt åt dig :)



Puss

2012-03-31 @ 20:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0