Something when you least expect it

För några veckor sen ringde någon i port telefonen och sa "flower delivery" och både jag, Jamie och Dan (som var här och hälsade på) blev alldeles paffa. Blommor? Till vem? Har människan slagit fel nummer på port telefon?

Men nej det visade sig att det var från min kära mamma! Hon saknade mig lite extra och ville skicka mig något trevligt, och det var en väldigt kul och glad överraskning! :)


Titta vad fint! En liten rosbuske, en choklad ask och en flaska vitt vin. :)


Jätte fina och smarriga choklader var det! <3

Kommentarer
Postat av: marina

Åh värsta fint och kul! och chocken för er hahaha

2012-03-28 @ 10:55:05
URL: http://marinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0