Some days are very precious to me

Har haft en myshelg med Jamie denna helg. :) i fredags tog vi det bara lugnt, stannade inne och spelade playstation och kollade på tv typ. Igår var Jamie på college, jag städade och kollade på ett par avsnitt av "River Monsters" vilket jag fastnat för på senaste tiden. :P

När Jai kom hem så kollade vi på Reno 911 vilket är ett jättekul polis program, de är helt störda. :P så åt vi lite mat, blev en blandning av prawns. :D sen samlade vi energi och gick bort till the Point där vi spelade arkad spel och tog lustiga bilder i en kort maskin. Sen gick vi till the Manor (pub) på vägen hem och väl hemma kollade vi på 2 ½ men. :D

Just nu väntar jag på att Jamie ska göra oss frukost, det blir bacon, egg and cheese baguetter, mums! :D


Jag och min fina häromdagen.

Kommentarer
Postat av: marina

Jag tycker att ni är så himla fina tillsammans <3

2012-03-06 @ 10:22:32
URL: http://marinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0