Next tonight though, it's more Big Bang

Idag har varit as drygt på jobbet. Men nu är det fredag kväll! Skulle egentligen varit på väg in till London nu för att se LYS. Men så såg vi att de hade uppdaterat att de kommer inte vara på scen förrän 23.30!! Så då hinner vi ju inte med sista tåget hem (som går 23.38). Usch vad besvikna vi är, både jag och Jamie. Hade sett fram emot detta i veckor. Men men. Nu blir vi hemma iallafall, får se vad vi gör.. Jamie spelar lite gitarr just nu och jag kollar på tv. Kat försöker få med mig ut i Bracknell och jag kanske hänger på dem men jag vet inte. Jamie vill nog stanna inne men jag brukar ju gå ut ändå ibland, får se hur det blir ikväll. :P

Imorgon ska jag nog möta upp Kat för lite solbad i South Hill park om vädret är lika fint som det varit idag. Riktig vår värme! Så är man instängd på ett kontor. :P typiskt.

Jaja, nu ska jag försöka bestämma mig för vad jag ska göra. underbara fredag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0