The good things overcome the bad things

Nu var det längesen jag skrev sist igen, förlåååt!! :)

Har varit mycket att göra på jobbet, mer träning, folk har varit lediga/sjuka så har varit stressigt och mer jobb för oss som jobbat, gjort lite övertid osv. Men nu är jag och Jamie lediga ääända tills måndag den 11e. :) Idag och imorgon är röd dag (Queens jubilee) och så tog vi resten av veckan ledigt båda två.

Ska nog mest ta det lugnt under ledigheten. Igår åkte jag till Reading med några tjejer från jobbet, såg några live cover band (de var INTE bra, vi drog tidigt till och med..) och sen kom jag hem och läste medan Jamie spelade PS3. På torsdag ska vi åka ner till Southampton och hälsa på Jamie's syster Lauretta, det ska bli kul. Hon är trevlig och rolig och verkade jätte glad när Jamie ringde och frågade om vi kunde komma ner en sväng. Eftersom vi är ner åt det hållet så kommer vi antagligen att åka en sväng till IKEA också. :D samt kanske träffa Mark som går på uni däromkring.

Idag är en slappar dag, röd dag så allt är stängt ändå så denna dag kommer spenderas med läsning, spel, tv/film och mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0