This is not as it should be

Har försökt blogga genom mobilen i några dagar nu men jag kan inte logga in där sen jag uppdaterade blogg.se appen. :S så det blir nog tyvärr inte så mycket skrivande som man kanske vill.

Det var grymt kul att ha Marina och Adde på besök här förra veckan, tiden gick alldeles för fort! Och nu ska ni få höra.. När jag åkte till Heathrow för att hämtaupp dem fick jag nästan en hjärt attack. Min mamma var där!!!! Snacka om överraskning!! :) det var himla mysigt att se henne. :)

Tyvärr hade vi ju mycket inplanerat för just helgen för mig, Jai, Marina och Adde som mamma in riktigt kunde hänga med på (utgångar osv) men under dagtid träffade vi henne och på söndagen gick vi alla ut och åt en god middag på the Weathervane. :) så himla kul att se dem allihop, önskar att alla kunde varit här lite längre! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0