If there ever was a time to forgive and forget

Moget.. Har som sagt haft problem med blogg.se appen, har inte kunnat logga in via mobilen. Så tog jag bort appen och skulle installera om den och så står det typ 'Om ni haft problem med denna app ta bort den och installera om den. Många av de rapporterade problemen är lösta, men i många fall har det inte räckt med en uppdatering.' och som ni antagligen förstår så funkar min ännu inte så det blir tyvärr inte mycket skrivande för mig. :(
Iaf i fredags kom Sarah över och vi kollade på os invigningen. Lördagen var lugn och skön, jag och Jai åkte till Starbucks och fikade, jag läste mycket och han spelade spel. :) idag har sett ut ungefär likadant, det regnar och åskar idag vilket är skönt och behövligt, förra veckan var grymt varm och solig! Om en stund ska vi gå över till Jamies föräldrar en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0