How can something so small mean so much?

Idag har jag gått hela dagen och trott att det är onsdag. Känns lite träligt när man kommer på att det är ju bara tisdag! Men imorgon så är det onsdag och halv vecka och bara 1,5 dag kvar tills Marina och Adde är här! Har fortfarande svårt att förstå att jag ser dem vid lunchtid på fredag!! Helt galet ju! :)

Har just myst lite med Simba, lille mannen är så go. Tvättade han lite med såna här speciella giftfria tvättlappar (ej vatten) och nu är han så ren och fin så! Han tyckte däremot att han var smutsigare än någonsin tror jag för det första han gjorde när jag satte ner han i buren var att springa till sandbadet och rulla runt! ;)


Simba i hans stora bur!

Sötnosen vill komma upp. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0