Dont go and leave me, please dont drive me blind

Jag känner mig sprallig och trött på en och samma gång! Har varit en lång, stressig dag på jobbet. Började med att telefonerna inte funka och ni kan ju gissa hur busy det var när de kom igång, en och en halv timme efter att kontoret öppna! Hade träning idag också. Och 1:1 som vi har var sjätte vecka för att se hur det går osv, det gick bra iaf! En tjej gick hem sjuk och det var som sagt 1:1s under dagen sen slutade en annan tidigt. Stressen AB när man ser typ 7 samtal som väntar och man håller på att boka in reparationer åt nån, det tar nämligen 5-10 min att göra. :P jaja nu är det kväller och tur som är, Jamie's tur att laga mat. ;)


Kommentarer
Postat av: marina

Fin du är min syster! :D <3

2012-07-05 @ 14:26:31
URL: http://marinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0