Anyway, do you want to go with me or not?

Då var det måndag och ny vecka igen. Jobbet var helt okej idag, inte alltför stressigt. Ser fram emot onsdag då jag ska spendera dagen i en annan avdelning! Ska bli intressant. :)

Nu halvglor vi på Buffy och jag kikar runt efter någonstans att flytta, det är så trångt med oss båda, Simba och alla våra saker i denna lilla bedsit . Förhoppningsvis hittar vi nåt nytt snart, åtminstone en med skilt sovrum. Men kan inte låta bli att kika på husen/lägenheterna med egen trädgård, det vore så härligt att ha en liten trädgård att sitta i om kvällarna, kunna odla lite smågrejer.. Bonden i mig växer ju äldre jag blir tror jag! :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja ni behöver verkligen större boende. Bondtös som du är så är du ju van vid ett helt hus å trädgård, hehe.



puss

2012-08-01 @ 21:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0