And we are almost there now

Ännu en helg avklarad. I fredags efter jobbet åkte jag till Reading och träffade Sarah och Sara. Vi pratade massa och gick sen till Bella Italia för lite smarrig mat. Så gjorde vi som i gamla tider, begav oss mot Walkabout. :) drack ett par cider men dansade mest kvällen lång! Kul var det och träningsvärk hade man dagen efter. När vi kom hem gjorde jag och Sara rostmackor, mums! Sen pratade vi alla ett tag innan vi somnade. På lördagen vaknade vi tidigt och var pigga, snart nog begav sig Sara in till centrala Reading medan jag och Sarah köpte mat, pratade och kollade på HIMYM. :D är så glad att Sarah flyttat tillbaka till England (och Sara med såklart) :)

Så åkte jag hemåt till min Jamie och vi slöade och kollade på Samantha Who hela kvällen! Idag har vi vart in till stan och köpt hamsterhjul, böcker och några filmer. Sen åkte vi till Waitrose och handlade lite mat, gu vad mycket de hade där och det är ju väldigt posh men priserna på vissa saker var helt okej faktiskt.

Så har vi glott på tv, lagat goda hamburgare och just nu kollar vi på fotbollen. Spanien - Italien! Ser ut som att spanjorerna kommer att vinna men man vet aldrig! Jag kan inte fatta att om 5 dagar är Marina och Andreas här!! Sjukheten! Ska bli så grymt kul att se dem. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0