You're not sorry now, but you will be, you will be

Vi fixade tvättmaskinen förra veckan och igår gick den sönder IGEN... grrrrr... Men idag har vi fixat den igen, förhoppningsvis håller den en stund till nu. :P

För övrigt så blir det en myskväll ikväll, Jamie ska inte spela playstation för en gångs skull (han har blivit besatt, spelar i timmar varje dag) så vi ska kolla på film och sånt. Jag ska laga lite god mat. :)

Jag kan knappt tro att mamma och Marina kommer vara här om bara några dagar!! Helt sjukt! Ni skulle bara känna känslorna i mig när jag tänker på det, vi ska ha så himla kul! <3

På sistone eftersom Jamie nördat med spel så har jag läst en hel del samt rediscovered my love för How I Met Your Mother igen, kollat på avsnitt efter avsnitt. Det är ju så jäkla kul. :D och Big Bang Theory är jäkligt kul det med!


Now that's an evil laugh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0