No, it shouldn't take all that long

Jag ska snart ta och lägga in lite bilder från min kamera i datorn så får ni se ett par Sverige bilder. Kameran vill inte funka numer dock, eller snarare blixten vill inte funka. Kan ta bilder utan blixt men inte med. :/ Men men, ska försökta leta på kvittot och se om de kan hjälpa mig på Currys.

Igår gjorde jag potatismos och kokade hotdogs och så hade vi ju med oss tunnbröd från Sverige - så det blev svensk middag - tunnbrödsrullar! :D Himla gott var det, älskar tunnbrödsrulle. :)

Idag vid lunch så satte Jamie revbensspjäll i BBQ sås (efter ett påminnande sms från mig haha) så ikväll har vi ätit BBQ ribs, curly fries och onion rings! :D Imorgon tänkte jag göra fyllda paprikor (kommer tänka på min kära syster Marina när vi äter haha) vilket kommer bli smarrigt. :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Å vad massa gott .. Puss

2012-01-03 @ 22:50:56
Postat av: Charlotta

Vad gott ni äter! :)



Du känner möjligtvis ingen vettig tjej i Köpingsområdet som söker medryttarhäst? Världens finaste Corvette behöver en ny ryttare :) Hon ska flytta till ett stall i Fantetorp.



http://www.blocket.se/vastmanland/Medryttare_37977566.htm?ma=1

2012-01-04 @ 09:34:55
URL: http://bagarebengtsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0