It's just one thing after another

Det har blivit dåligt med uppdaterande på sistone, har varit trött och irriterad på att saker inte funkar som det ska. Bilen har inte blivit fixad än så jag har knatat till och från jobbet, vilket faktiskt är rätt skönt att komma ut lite, jag hade faktiskt blivit lite slö/för bekväm med bilen! :P

Men nu är det över en timme promenad varje dag, trots att det är rätt skönt att bara gå och lyssna på musik så är det inte lika skönt att när det varit så kallt som det varit de senaste dagarna för jag har blivit förkyld. :/ då blir det mindre kul att hälsa kunderna välkomna med en rinnande näsa, nysningar och random hosta, jag har receptionen denna vecka nämligen. Men jag ignorerar det och försöker se pigg och glad ut. :) Jag måste ha sett lite rolig ut igår, vissa i personalen har fått BFH fleece tröjor, inte jag eftersom jag inte varit där så länge, och jag lånade Lewis fleece eftersom han aldrig använder den. Saken är ju bara den att den är storlek XL och jag kunde svepa den 2 ggr runt mig och ärmarna hängde nästan ner till knäna. En kund som kom in sa "oh, someone's all snug and cosy!" man ba ja jo, och så tänker man för sig själv, man ser ut som en halvgalen förkyld mess i en tvångströja också. :P

På lördag ska jag iallafall bege mig till Wokingham så att nån kan kolla på bil låset. Tvättmaskin har gått sönder igen också samt att värmen kan vi bara ha på 20 min sen börjar det bröla så vi måste stänga av den. :/ värmen ska vi försöka få ut nån att kolla på den 10:e februari, tvättmaskin vet jag inte vad vi ska göra med och tvättberget bara ökar.

Nåja, halva veckan har gått nu och imorgon är det bara 2 veckor tills Mamma och Marina kommer och hälsar på! <3

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Blä vilket tråk, att allting alltid ska gå fel samtidigt! Det brukar ju iaf ordna upp sig och sen får man hoppas att allt flyter på ett tag. Snart är det vår :)

2012-01-19 @ 11:21:45
URL: http://bagarebebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0