It's ok mate don't worry about it

Denna vecka går rätt snabbt, vilket är bra. Snart helg igen! :) Idag slutade jag lite tidigt (kl 3) och så åkte jag hem och skulle städa. Upptäcker att elen har gått så fick gå till macken och ta ut pengar samt fylla på elnyckeln och så funkade det ju. :P så har jag städat badrummet, köket samt vardagsrummet, det är bara dammsugningen var vilket jag gör imorgon. Är helt slut efter städandet, trots att vi bor i en liten etta så blir det mycket att städa! Inte bara för att när jag städar gör jag det noga utan även för att både jag och Jamie är slarviga av oss (han är otroligt nog värre än mig..) så det hjälper ju inte direkt till. :P

Nu är det gjort för denna gång iallafall, får se hur länge det varar haha! Inte länge skulle jag tro. :P så kikade jag lite på tv och så kom Jamie hem från jobbet sent, han var visst tvungen att jobba över. Han hade iallafall med sig en Relentless med sig hem till mig som jag sitter och dricker nu, sååå gott. Älska energidryck!

Jaja, nu är lill lördag snart över och det är nu bara två arbetsdagar kvar till helg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0