No one can do it as Panic! At The Disco

Här kommer ännu en bild bomb, här med bilder från den underbara konserten som jag, Marina, Jamie och Jack gick på. O2 Academy Brixton - PANIC AT THE DISCO


Marina och jag i väntan på P!ATD

(bilderna är inte i ordning) vi kom grymt nära scen! :D

De var riktigt bra!


Dålig kvalite på mobilkorten, men men!

Brendon Urie <3

På vägen ner mot scen..

I need to go to the ladies! Or I'm gonna pee on you! HAHAH

Jack | Jamie

Emo Killen XD

Marina, jag och Jack. :D

Happy faces!

hahaha

Tack Marina att du tog dit hit! :'D

Marina, hennes P!ATD mössa och hennes förlorade t-shirt, jag och min t-shirt. :P

Knasbollen Jamie

Jai och jag | försökte ta en bild på alla 4 XD

Lite bättre. PANIC I BAKGRUNDEN!!!!!!! :D

HAHA Marina vad gör du?

Jamie och Jack.

Ser ut som jag tallar på Jack, men det är han själv. XD

Det kallas inlevelse. :P

"When I say shotgun you say wedding"

Kvällens bästa bild! :D | glad_tjej_90_som_sett_P!ATD

Emoguy, Marina och Viking. XD

Kommentarer
Postat av: marina

F.Y F.A.N vad bra giget var!! kan inte hitta ord på det!!! :D Haha ah min emoguy xD Hade så sinnessjukt roligt, lever på det än idag!! :D

2012-02-15 @ 19:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0