And then it's on again, just at the right moment

Oj vad slött det har blivit på bloggen. Ska försöka bättra mig!

Har varit väldigt busy på jobbet senaste veckan, men idag tog jag ledigt. Tror inte jag skulle klara av att vara på jobbet idag, det är nämligen dagen för farfar Gunnar's begravning. Så idag har mina tankar varit hos mina kära hemma i Sverige. Det är det värsta med att bo utomlands, när något händer och man kan inte vara nära de man älskar, stötta, få tröst, bara vara.

Jag hoppas att begravningen var fin, önskar att jag varit där. <3

Vila i frid Gunnar. <3

Kommentarer
Postat av: marina

Begravningen var jättefin! <3 Nu är han hos sin Stina, lilla Gunnar <3 Vi får ta och åka till kyrkan när du kommer till Sverige nästa gång :)

2012-03-02 @ 11:08:22
URL: http://marinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0