This is taking a lot longer than I thought it would

Idag har jag och Jamie gått in till stan och han uppgraderade sin telefon från sin iPhone 4 till en Sony Xperia S. Han verkar nöjd med den. :) jag ska använda hans iPhone istället för min Blackberry då jag haft en massa strul med Blackberryn..

Låste upp hans telefon idag efter lunch (kan ta upp till 3 dagar innan det går igenom) och det har inte gått igenom än, jag vill bara att det ska gå igenom så att jag kan leka med min nya (eller ja begagnade egentligen ju hehe) leksak så som Jamie har lekt med sin nya hela dagen!

Hoppas på att det går fort iallafall.

Igår var Jamie på konsert med Rooney i London och jag gick ut med Kat, alltid trevligt. Jägerbombs, live musik och lekpark blev det haha! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tiina, jag har läst det här flera gånger nu, skriv nåt nytt :) Puss

2012-04-20 @ 00:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0