There are only so many things you can have

Igår fick vi i vår department ett varsitt påskägg från Lorraine (manager) på jobbet. :) ett typiskt engelskt påsk ägg! De flesta större (och vissa mindre) godis/choklad företag gör sina egna påskägg. Det är alltid ett stort ihåligt choklad ägg (tänk mega stort tomt kinderägg utan den vita chokladen) och så får man med en liten påse av just det företagets vanliga godis.

Personligen föredrar jag svenska påskägg, färgglada kartongägg fyllda med lösgodis!! :) det gör det hela lite mer varierat att ha lösgodis med blandade smaker istället för bara choklad. Men ta mig inte fel, jag älskar choklad och uppskattar dessa engelska påskägg också! :D

Detta är ett Cadbury Buttons ägg, visst är det söta figurer på förpackningen?! :D det är just de figurerna som brukar vara på de små buttons påsarna man köper. :)


Jag gillar buttons! Och de får mig att tänka på min gamla aupair tjej Francesca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0