Some things you just can't replace

Igår fick jag ett påsk paket levererat från Totally Swedish. Ett påsk paket från min kära mamma! <3 gu så mycket gott det fanns däri. :)

På grund av osäkra leverans tider bad jag dem leverera det till jobbet istället vilket jag tydligen skulle få betala extra för. De skulle höra av sig men plötsligt kom Natalie in med 3 stora lådor och sa att de var till mig så jag antar de insåg att det inte spelar så stor roll att leverera till en annan plats bara 5 min bort. :) tur som var så var jag just på lunch och kunde köra hem grejerna eftersom det var vissa kyl varor. Så jag hävde in allt i bilen och körde hem, slet upp paketen och hittade så mycket gott, tunnbröd, ballerina kakor, skagenröra, falukorv, påsk must, gott & blandat, bregott, chips och lite annat inklusive ett stort påsk ägg!! :D vilket jag bestämt att jag ska spara tills det faktiskt är påsk (snaaart) haha!

Idag har jag iallafall ätit en super god tunnbrödsrulle med skagenröra och sallad till lunch samt när jag kom hem tog jag en mellis med fil och knäckebröd.. MUMS!!!!

Ibland inser man inte hur mycket man saknar vissa saker förrän man har dem framför sig. Är det något jag saknar i Sverige förutom familj och vänner så är det faktiskt maten. En del finns ju inte alls här i England, som filmjölk, eller så smakar de helt enkelt bättre i Sverige, som chips!

Stort tack till min underbara mamma! <3 :)


Fil, knäckebröd och socker.. mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0