Oh how I want to be near you all

Skönt med röd dag eller bank holiday som det kallas här i England! :) idag har jag och Jamie tagit sovmorgon, åkt till Tesco och handlat lite småsaker samt slängt glasflaskor. Sen köpte vi el (fyllde på elnyckeln) och åkte över till Mike en vända.

Sen har vi bara slöat faktiskt! Jag har läst ut den tredje boken i The Hunger Games trilogin och den var grymt bra!! Började läsa den igår och har spenderat hela eftermiddagen/kvällen med att läsa klart, kunde verkligen inte slita mig från den! Det ska bli intressant att se hur de gör den tredje filmen, men det är ju inte förrän om några år eftersom den första filmen kom ut nu i Mars 2012.

Har skypat med mamma och Staffan idag också vilket var mysigt. :) de hade familje påsk middag idag vilket jag önskar jag kunde varit med på, men mamma skickade ju iallafall ett stort påskägg till mig som jag nu öppnat, ger lite påskkänsla! :D


Mitt påskägg och jaaag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0