I don't know if i can see you again

Mums, har just käkat en fetaost, sallad och pastrami macka. :) är ledig idag för det var dags för en gas service med boilern. Mannen kom hit tidigt och servade den så nu är det klart och jag har resten av dagen till att slöa! Jag har nämligen redan städat lite nu på morgonen och diskat. Dricker lite påskmust, har en flaska kvar sen mamma skickade paket från Totally Swedish sist. Jaja nu blir det att chilla tills Jamie har lunch, då ska jag koka oss lite soppa. :P
Men vad irriterande! Hade tänkt liva upp inlägget med några bilder men så funkar det inte att lägga in från telefonen. :S trodde att det skulle funka eftersom det gick med Blackberryn och nu har jag ju iPhone. Men men! :/

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ta ner blogg.se appen i app store, då borde du kunna lägga upp bilder osv :)

2012-04-23 @ 15:25:37
URL: http://www.limosa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0