Here is my first proper taste

Strax ska jag börja laga en ris och kassler låda. Vi ska äta Sunday Roast hos Jamie's familj idag och jag sa att jag kunde ta med lite svensk påskmat. Jag tänkte mig lite köttbullar och kanske hotdogs i bacon (eftersom det inte finns prinskorv här) och ägg halvor, lite smått och gott sådär men Jai frågade om jag inte kunde göra min ris och kassler låda istället för han tycker så mycket om den, så jag sa ja eftersom vi har en kassler kvar. :) Det ska bli himla gott, jag älskar också ris och kassler låda!! :D

FÖRRESTEN!!!! Tips till Englandsvenskar!! På Tesco har jag sett kassler. Med det röda nätet och allt! :D hoppas det stannar så det inte bara är tillfälligt!

Idag har vi varit ute och jagat grädde - alla affärer är stängda! Men när vi kollat i ett par bensinmackar så hittade vi till slut en som sålde grädde. Nästa gång blir det att se till att man har grejerna hemma, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0