All I want right now is a cuddle and a glass of wine

Idag har varit en lång dag! Jobbade över på jobbet, hade erbjudit mig att stanna för att släppa in folk till ett möte.. Får iallafall tillbaka tiden genom flexi som jag kan ta lite när som vilket är bra! :)

Jag ska åka hem till Sverige en helg i maj, ska bli riktigt skönt att komma hem och umgås med familjen lite. Fick lite tråkiga nyheter hemifrån förra veckan så bestämde mig direkt att jag ville åka hem även om det bara är för några dagar och bara umgås, stötta och mysa med min fina fina familj! <3 remember - I love you all and please stay positive! Vi fixar detta tillsammans. <3


Kommentarer
Postat av: mamma

TIINA .. jag väntar och längtar <3

2012-04-27 @ 00:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0