Why can't you just bring it over here?

Känner mig lite halvt död idag, är väldigt trött. Stackars Jamie kände sig inte så bra heller han har haft ont i magen sen igår kväll (troligen för att han åt sjukt mycket mat haha) men han pallrade sig iväg till jobbet, duktigt av han. :)

Annars rullar allt på som vanligt, jag söker jobb om dagarna, har fått två svar hittills, hoppas hoppas. :D idag ska jag gå upp till stan och kolla efter en långärmad skjorta jag kan ha på arbetsintervjuer, det är nog bäst att täcka tatueringen lite. :P tur det bara är en liten en. Sen ska jag möta upp en svensk tjej som också varit au pair men som jag, bor med sin pojkvän och letar nytt jobb nu. :P

Pratade med mamma och Staffan på Skype igår, det var trevligt. :) alltid kul att få uppdateringar hemifrån. Börjar tröttna rejält på James nu, Tanias son (förra aupairfamiljen). Jag kom på när han körde hit mig och mina grejer att jag glömt min 30 Seconds To Mars cd i tvn i mitt gamla rum och han erbjöd att han kunde komma över med den någon dag eftersom han jobbar i Bracknell 4 dagar/vecka. Ja det vore jätteschysst sa jag, sen hörde jag inget mer. Har fortsatt smsa och fråga om han kan komma över med den, "javisst imorgon går bra" sen hör jag inget mer. Har frågat typ 5 gånger nu. :S behöver även post som kommit till deras adress, behöver skicka in papper till adressbyte för min bank!! :S

Aaargh, drygheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0