She's just overreacting, but this is the procedure

God morgon till er mina kära läsare, eller kanske ska jag säga god lunch! :) Jag har sovit riktigt dåligt både inatt och igår natt, känns inge bra. Har sovit väldigt ytligt eller vad man säger, vaknat av minsta ljud/rörelse. Vilket inte är det bästa när man sover brevid en Jamie som både snarkar och kastar sig omkring i sömnen haha, och själv är jag likadan (snarkar bara ibland dock ;) haha) men men jag hoppas det ska gå över snart.

Kanske är jag bara nervös över att börja nytt jobb på måndag, kanske är det för jag mår dåligt över att inte ha några pengar, hjälper inte till alls ekonomiskt i hushållet just nu och veta att jag kommer få liiiite i slutet av månaden men sen kommer det dröja länge tills jag får betalt från nya jobbet. Har knappt några funktionsdugliga kläder kvar och typ 3 par strumpor, så illa är det. Berättade för J imorse att jag känner mig som en ja jag vet inte vad en luffare eller nåt som går runt med halvtrasiga kläder (okej SÅ trasiga är dem inte men jag tror inte jag har en enda topp/tshirt utan synlig slitning nu) och känner mig fattig. Han var väldigt vänlig och förstående och erbjöd (snarare befallde) att jag lånar lite pengar av honom och köper lite nya kläder i helgen.

Jag har så svårt att låna dock, jag tycker inte om att låna pengar. Men jag uppskattar det och får lov och göra det för så här kan jag ju inte fortsätta. Säger igen - TACK MAMMA som skickade pengar till skor för någon vecka sen.

På tal om mamma. Söta, snälla, fina mamma som får gå igenom så mycket men ändå tänker hon på alla andra. Hon skickade ett litet paket till mig och J, som blev levererat idag. Precis som om hon läst mina tankar så hade hon fyllt paketet med olika lakrits smakande godisar och även mjölk choklad! Sen hade hon lagt i lite oboy påsar - MUMS, samt ett elektroniskt Sudoku till mig, hon vet att jag älskar Sudoku, och en kortlek till Jamie (visste du att han JÄMT spelar patiens på telefon?). Tack underbara mamma. Jag längtar så tills jag får se dig och krama på dig, imorgon är det 3 månader kvar och jag räknar ner! :) <3


Mums och roligt från mami. :)


En Tiina som hade väldigt konstiga drömmar de
stunder hon fick någon sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0