This has taken a turn in a different direction

Jahopp. Då blir det nog jobb byte för Tiina ändå. Jag blev erbjuden jobbet jag var på intervju för i tisdags, jag gjorde visst inte bort mig så mycket som jag trodde! :) Det är 30 timmar/vecka så det är bättre betalt vilket vore bra, särskilt med tanke på att julen kommer närmare och ska ju till Sverige och har folk att köpa presenter till osv sen bara det att jag vill ge mer hemma. Jag ville ju ha ett heltidsjobb och detta är iallafall 9-15 dagar måndag till fredag, fortfarande inte fulltid men det är ju mer än ca 18 timmar/vecka.

Själva jobbet kommer nog gå bra, mer kontors/receptionist saker men jag får träning i det inom jobbet. Kommer bli tråkigt att säga upp mig på Argos, jag tycker verkligen om att jobba där och personalen är jättetrevliga. :( men som sagt, det är för lite timmar tyvärr, det var ju därför jag fortsatte kolla på jobb även efter jag fick erbjudandet att börja jobba där.. :/

Jaja, imorgon ska jag väl säga till så får jag nog en veckas uppsägningstid och börjar nya jobbet måndagen därpå.


då sadlar vi om igen!

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra byte tycker jag .. Bra arbetstider, ledig helger, bättre lön :) .. 30 tim i veckan är lagom, din kropp gillar det :)



puss

2011-09-16 @ 09:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0