Oh my, this is so you

Denna helg har varit rätt galen! :P I fredags jobbade jag och sen käkade vi och drack lite och gick på en promenad i Lily Hill park. Var uppe och pratade till sent på natten. :P Hade en lång skön sovmorgon på lördagen och slöade mest, spelade lite PS3 och på eftermiddagen ringde Jack och frågade om vi skulle komma över eftersom det skulle bli en väldigt speciell kväll, vi hade pratat om detta förra helgen och självklart ville vi vara där!

Pratade med Kat om hur och när och var vi skulle vara och så promenerade vi ända till Great Hollands mot kvällen. Mötte upp folket som skulle dit, hade lite problem med att ta oss in i Jack och Jade's hus omärkt men till slut var vi där inne, stod och försökte vara tysta i mörkret. Sen kom Jack och Jade hem och alla skrek "SURPRIIISE!!" för det var nämligen så att Jack hade tagit ut Jade på middag och friat till henne! :D så hade han då fixat så att några vänner överraskade henne när de kom hem. :) De såg så glada och fina ut och ringen var jättefin. Det var lite som när J köpte min 21st bday ring dock, den var lite stor så de skulle åka och byta den dagen efter. :)

Jag är så glad för deras skull iallafall, grattis till dem!! :D så skålade vi med vin/champagne och bara pratade och lyssnade på musik ett tag, sen lämnade vi alla dem rätt så tidigt till att ha kvällen för sig själva. ;) Jag och J gick hela långa vägen hem och var ganska slut när vi väl var hemma.

Upp tidigt på söndagen eftersom både jag hade jobb och J gick in och jobbade för att en sändning skulle hinna bli klar till måndag morgon. Måste bara säga, lite dåligt att ingen annan kom in och hjälpte han! men men. Jag jobbade bara 3 timmar och fick vara i kassan för första gången. Svårt att komma ihåg allt men jag behöver nog bara komma in i det. :P när jag var klar gick jag till J's jobb och hjälpte han lite sen drog vi hem. Kollade på Buffy/Angel och så skypade jag med Illi vilket var trevligt. :D sen kom Carl över och vi fortsatte glo på samma som tidigare och bara prata. Sen lagade vi mat och så. :)

Idag är jag ledig, jobbar igen imorgon. :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Mmmm, det låter som ni har det så bra Tiina :)) .. Det gör mig både lugn och glad ..



Kram till er båda <3

2011-09-12 @ 16:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0