I would never have seen that coming

Här rullar saker och ting på som vanligt, var ledig i måndags, tog det lugnt eftersom jag jobbade på söndagen. Städade lite och tvättade och gjorde sånt där nödvändigt. Sen kom Jamie hem och jag lagade mat, det blev coconut curry vilket var smarrigt! :D så glodde vi på tv och sånt som vanligt. :)

Igår gick jag på en arbetsintervju på Bracknell Forest Homes, jag vet att jag har ju ett jobb på Argos nu men det är ju bara deltid fram till sista januari så jag håller fortfarande ögonen öppna utifall man hittar ett fulltidsjobb. :) Intervjun gick väl okej förutom att jag fuckade upp det vid en punkt. De frågade vad jag visste om företaget och min hjärna stannade totalt! Jag minns att jag läst lite om det på hemsidan men när jag fick frågan var det totalstopp i hjärnkontoret. Så jag såg nog ut som en obekväm mask som satt och slingrade sig i stolen och bara kom på ett fåtal detaljer.

Men men, så är det ibland! Efter intervjun gick jag in till stan igen och satt på en bänk utanför Princess Square för det var typ 45 min tills jag skulle börja jobba. Så kommer en alkie och sätter sig och börjar prata om sin livshistoria ungefär, jag bara satt och nickade och sa mhmm, okej, osv. :P så smet jag iväg in till WHSmith och kollade på böcker ett tag, gick till Argos och gjorde mig en kopp tea innan jag började. :P

Första delen av dagen (vilket var nästan hela jobbdagen) gjorde jag fler training tester på datorn vilket var dryyygt. Tänk er själva att STÅ framför en dator och svara på frågor och det måste vara 100% rätt på alla innan man kan gå vidare till nästa.. puuuh. Till slut blev jag klar iallafall och började jobba lite i kassan igen vilket var lite roligare. :P

Sen hem och Jamie höll på och lagade mat, bolognese var det. Så käkade vi sen drog han för han skulle hälsa på en som var på sjukhus. Efter en stund kom Sarah över och vi pratade och glodde på tv typ och fikade med tea och chokladflarn. Det var trevligt! :D kollade halvt på fotbollen också sen kom J hem och vi fortsatte kolla på fotbollen och prata.


Sarah och jag fick ett litet skrattanfall när vi tänkte på hur jag
skulle se ut i Cech's hatt. :D

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hahaha, jag skrattar fortfarande när jag föreställer mig dig i den där mössan. Så jävla het du skulle vara alltså! :D xxx

2011-09-14 @ 18:46:25
URL: http://missbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0