I was just thinking of what could have been

Oj, vad tiden rullar på. Eller ja helgerna iallafall. :D I fredags var det lugnt med vin och tv för mig och Jamie. Sen började Perrie texta så dant och sa att Sarah var hos han så efter ett tag begav vi oss över dit vi också. Pratade och så vilket var trevligt, sen drog jag och J hem. Jamie's PS3 avled när vi ville kolla på min Green Day DVD och den vägrar spotta ut skivan ens! :/

På lördagen tog vi det lugnt och så gick vi upp på stan. Jämförde priser på PS3'n på Game, HMV och Gamestation. Det var ungefär liknande priser och det slutade med att vi köpte det på Gamestation och fick med 3 spel. LA Noire, Red Dead Redemption och GTA Liberty City tror jag att det var. Jamie köpte även Little Big Planet 2 och en Sackboy åt mig wiiii!! han är så söt och jag har velat köpa honom ända sen första gången jag såg han. Tack sötnos! :D

Så gick vi hem och spelade LBP2 ett tag och bara tog det lugnt. :) Vi hade ju lovat att vi skulle åka med bussen in till London och se Luna Rai spela men vi kände verkligen inte för det. Men vi pallrade oss ner till the Goose ändå eftersom vi sagt till alla att vi skulle gå. Tog en cider och väntade på bussen. Väntade. Och väntade. Och väntade. Mer än en timme senare kom äntligen bussen och vi undrade om vi ens skulle hinna in till London i tid för spelningen. Vägarbeten gjorde att vi fick köra omvägar och jag och J undrade vad vi egentligen gjorde där, vi hade hellre varit hemma och spelat eller glott på film. :P

Slutligen anlände vi till Hoxton Square och hittade snart på the Underbelly, var spelningen var. Det var ett bra gig, vi från Bracknell dansade och sjöng som tokar, folk undrade säkert vad vi var för idioter. :P Det var sjukt dyrt med drickat inne i London dock, ca £30 för EN runda för mig och Jamie. :/

Efter giget pratade vi och så med folk bara, det var trevligt. Sen skulle vi åka hemåt och det var strul med bussen IGEN. På ditvägen var vi nämligen ca 11 personer på bussen (24platser) och på hemvägen var bussen full och föraren hade inte fått tillräckligt betalt för alla. Så vi var tvungna och stanna and sort it out och ja, vid den här tidpunkten ville de flesta bara hem, och vi som åkt bussen dit var irriterade för att det var inte ens vårat fel eftersom vi redan betalat och så. Men men slutligen kom vi tillbaka till Bracknell, jag och J stumblade hem.

Söndagen var en skön, slö dag som bestod av spelande. Vi spelade LA Noire, som faktiskt är ett riktigt intressant spel. Käkade nudlar och fisk och drack en massa Tango (smakar som Jaffa i Finland, mycket godare än Fanta!). På kvällen glodde vi på Angel och sen var det sovdags.


Sackboy and me

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Hahaha vad är det för rolig docka??

Katterna är Cornish Rex, helt underbar ras och toppen för mig som är allergisk mot vanliga katter. Nu har två st flyttat, det är jätte sorgligt :( Men jag är säker på att de kommer att få det bra.

2011-09-06 @ 07:52:28
URL: http://bagarebengtsson.blogspot.com/
Postat av: Charlotta

Whaaat? Är du Monikas kusin? Hon är en av mina bästa vänner! Hahahaha vad sjuuukt!

2011-09-06 @ 17:30:59
URL: http://bagarebengtsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0