I sometimes wonder what you're thinking about

Nu har Sarah varit här. :) det var trevligt att bara umgås. Vi drack tea, åkte till Crowthorne där jag hämtade post från banken och min CD som jag glömt kvar, pratade lite med Kevin och klappade på Sage som kom och mötte oss. :)

Sen hem igen och dricka mer tea, lyssna på musik och prata. Sen gjorde vi lite lunch, det blev rätt så svenskt med fiskpinnar och snabbmakaroner! Gott vare! :D Så glodde vi lite på 2½ men och sen var det dags för Sar att åka hemåt för att hämta upp barnen.

Jag ska nog bara ta det lugnt och kanske läsa lite nu tills J kommer hem. :)


Sarah typ stryper Sackboy. :O

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, usch! :P

2011-09-08 @ 17:59:56
URL: http://missbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0