I miss you so much it hurts sometimes

Jag saknar Marina. Min syster, min vän. Jag saknar att umgås med henne. Att äta en massa onyttigt som kebab, pizza, wienerbröd, ostkrokar, fyllda paprikor med henne. Till och med det senaste påhittet hon visade mig sist, värma ost i mikron och bara äta smältost HAHA. Physalis, det brukar vi också äta tillsammans och saltade solrosfrön/såna där röda frön från Alibaba butiken. Prata om Harry Potter, minnas klipp från böckerna/filmerna, skratta, gråta om det. Ta bilder tillsammans, fina, fula, roliga, en del rent ut sagt förjävliga. Prata med våra förställda röster/genom leendet med stängda tänder/sjunga "lilla snigel" med helstängd mun. Prata om ENGLAND, att jag bor i ENGLAND och är hemma och hälsar på från ENGLAND eftersom jag bor ju i ENGLAND. Gå på våran väg in till stan och bara strosa runt och klaga på hur tråkigt Köping är. Gå till HK och köpa PK och kanske en skagenröra baguette. Kolla på filmer som The Holiday, PS I Love You eller Edward Scissorhands. Leka med Max och försöka få honom att tycka om mig igen, det krävs alltid en viss dels övertalning. :) att intaga alkoholhaltiga drycker och börja sjunga 30STM/P!ATD låtar, eller om eric är där blir de ibland lite Völund. Köra bilen, trogna gamla röda Julia, ut till mamma och Staffan och sjunga våra bil låtar för full hals som om vi vore as bra. Gå runt i huset/på gården och se Marina flyga upp i skyn så fort en insekt närmar sig. :P Jag saknar dig Marina, min evige vapendragare och själsfrände i huliganvärlden, jag längtar tills vi ses till jul!! <3


Hon och jag på nyår 2010/2011.


Mongar oss i bilen. :)


Koncentrationen när vi spelar Tony Hawk! :P
(denna bild är flera år gammal!)

Kommentarer
Postat av: marina

Åh jag saknar dej med min fispruttare:) kommer du ihåg detta: du satt på golvet i ditt rum, jag satt på soffan. prutt

Jag: Tiina FES du?

Du: ja?

Jag: OFTA??

Du: Jo? vadå då?:/

Jag: MOAHAHAHAHHAHAAH ofta du pruttar hahaha du bajsar ju inte ens HAHAHAHAH..



Så jävla kul :D Och när jag spela in hälsningen till dina kompisar i england :) haha så himla kul!! jag längtar ihjäl mej tills du och jamie kommer hem, det ska bli en riktigt flummongo tid!! :D:D:D <3

2011-09-23 @ 14:40:22
URL: http://marinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0