Have you noticed that we're dancing all alone?

Jaha, en halv vecka på BFH har gått och det känns bra. Idag var inte lika busy som igår, emellanåt hade vi nästan inget att göra till och med! Imorgon däremot kommer inte Lewis att vara där, som har varit den jag jobbat med. Får hoppas att det går bra ändå men det tror jag nog. :)

Sjukt mycket folk som jobbar på BFH, har svårt att lära mig alla namnen men det kommer nog snart. Mitt namn är felstavat på flera ställen inklusive i min jobb mail (de stavar med ett i så Tina, tycker det ser så konstigt ut eftersom jag är ju Tiina!) men det spelar inte så stor roll, måste bara komma ihåg det när jag gör nåt med mail osv. :)

Mina fötter gjorde inte lika ont idag, börjar nog vänja mig vid promenaden till och från jobbet vilket är bra. Solen har skinit och det är rent sommarväder igen! Förutom på nätterna/morgnarna då det nästan är frost nu. Det är lite svårt att veta hur man ska klä sig! :P

Jaja, just nu har jag Scrubs på tv och ska bara ta det lugnt ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0