Certain things will sort themselves out

Iiih jag är lite nervös inför att prata med managern på Argos. Som sagt, jag tycker om att jobba där,  jag tycker om personalen. Men de förstår nog, redan på intervjun sa jag ju det till Darren att jag ville helst a ett full time job. Så nu när jag fått ett erbjudande som nästan är full time, förstår de nog varför jag väljer att byta.

Igår köpte jag föresten nya jobb skor! Ska slänga upp en bättre bild senare. :) Köpte även ett par casual skor jag kan variera mina Converse med för jag hade lite pengar över. :) Tack mamma för att du skickade över några riksdaler till skor. Jag hade gärna köpt ett par liknande som syrran Marina fick av mamma, dom var AS SNYGGA! :D men jag kände att jag måste verkligen köpa skor att ha på jobbet då mina fötter värker så dant av mina ballerina. :( som sagt, hade lite pengar över efter jobbskorna dock så köpte ett par vanliga, låga boots iaf. :) <3 det som är bra med England är att sko priser oftast är helt okej. Iallafall om man kollar på Primark, New Look, Peacocks osv. Jag köpte dessa skor på New Look för £24.99 st.

Nej nu ska jag trycka i mig lite frukost.


Jobb skorna. Kanske inte så snygga haha men sköna
och tack vare snörningen ser de inte konstiga ut under
arbetsbyxorna.



De andra, casual skorna. Jag gillar dem trots att
spännena inte är silver haha! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ska inte kommentera jobbskorna .. fniss .. men de andra är skitfina :)) .. Synd att du behövde ta av pengarna till jobbskor :( ..



Ha en underbar helg. Puss från oss <3

2011-09-17 @ 19:47:03
Postat av: marina

ÅH SHIT vad fina casualskorna är!!!! Lord! Och dom andra, jobbskorna, dom hade varit superfina om det varit högre smalare klack :P Men dom är ju som sagt bara till för att jobbas i. :) Fan vad soppigt att dom gör ont att gå med! Arg jag blir, sånt där borde dom ju kolla när dom gör skorna! Argh! Man ska ju inte behöva slänga ut massa på skor som det sen efter ett tag dyker upp felheter på :/ Men jääävlar var fina casualskorna är! Shiiiit!! :K Tänk dej du och jag ute i england gå omkring i våra fina casualskor :K

2011-09-21 @ 09:31:10
URL: http://marinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0