It would have been good to have you there

Oj oj, det gick vilt till igår! :P åkte till Carl och gjorde oss redo för Halloween fest och sen bar det av till the Ag och rocka loss! Hade för första gången högklackat på mig till the Ag vilket aldrig kommer att hända igen! Vet inte ens varför jag bestämde mig för att ha det från början för det är halt och jäkligt därinne. Lyckades drutta omkull för som vanligt hade folk spillt drinkar över hela golvet så nu har jag ont i knät och fingret. :/ här kommer en bildbomb från gårdagen..


Fejk blodet var faktiskt as bra!

Typiskt nog glömde både jag och J svärden hemma..

Jag, Jamie, Carl och Noodles! :)

Jag och Jai.

Ready to go! Jamie, Noodles, jag, Helen och Carl. :)

Biljetter!

Me.

Det var grymt mycket folk så fick köpa 2 drinkar åt gången! :P

Helen och Fiona!

Craaazy times!

Claire och jag.

Folk.

Min fina pirat man. :)

Carl, J och Megan.

Jamie och jag.

Galen ser man ut! :P

Fiona!

Kommentarer
Postat av: marina

Haha stackarn fick du sådär mycke blod när du ramlade haha skoja :D Fett kul att gå på sån där fest, träffade du jack sparrow? eller oj det kanske är jamie :D haha

2011-10-31 @ 10:22:26
URL: http://marinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0