What a day can look like

Okej, här kommer min torsdag i bilder! Var tvungen att sno några från google dock då jag glömde att ta vissa tidpunkter! :P


07.00 - vaknar till liv efter att ha snoozat ett tag!


08.00 - fortfarande i morgonrocken (jag är ingen morgon människa)
så får stressa mig iordning.


09.00 - har anlänt till jobbet och börjar med "filing".


10.00 - sortera papper och tar en kopp tea!


11.00 - kollar mailen mellan varven.


12.00 - ut i reception ett tag, för övrigt var jag där första gången
ensam denna torsdag! :)


13.00 - fortfarande i receptionen, blev rätt busy på slutet!


14.00 - har lunch mellan 13.30 - 14.00.


15.00 - hjärnan känns ungefär lika suddig som bilden gör när man inte
hittar rätt fil till papprena i hyllorna!


16.00 - kanske liite tidigare, iallafall kommer hem.


17.00 - spenderar lite tid vid datorn.


18.00 - på med morgonrocken för att det är så KALLT nu för tiden! :P


19.00 - laga mat, det blev hemmagjord pizza. Jag gjorde en halva med
banan pizza - MUMS! bild lånad från google.


20.00 - tänder ljus och myser i soffan med Jamie.


21.00 - Jamie gör några små övningar med gitarren, jag kollar på tv.


22.00 - dricker ett glas vin, detta är speglingen från glaset. :P


23.00 - somnar medan vi kollar på Matrix. Bild lånad från google.

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Gud vad kul att se! Det ger verkligen en bra bild av hur en dag kan se ut! Ganska lik min hehe. Jag glömde ta nu i helgen så det får bli nästa helg istället :)

2011-10-24 @ 08:27:28
URL: http://bagarebengtsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0