Haven't you heard that I'm the new cancer?

OMG. Hade en väldigt blandad helg kan jag ju säga. I fredags drog jag och Jamie till the Bridge och mötte upp Rooney. Kollade på fotbollen och så kom även Jade, Jack, Phil, Claire mfl dit. Sen spelade Luna Rai, det var en jätte kul kväll. Men när vi skulle röra oss hemåt upptäckte vi att någon stulit min jacka. Antingen stulit den eller varit för full och trott att det var deras.

Hur som helst så hade jag hemnycklarna i jackan, Jamie's nycklar låg hemma på vardagsrumsbordet.. Så det blev en väldig panik, var skulle vi ta vägen osv. Är glad att vi har schyssta vänner iallafall, flera av dem erbjöd att vi kunde sova hos dem. Och jag fick låna Jack's jättestora, varma jacka haha! :P Vi tog oss iaf hem till Jamie's pappa och fick sova där.

På lördagen fick en låssmed komma och byta låsen i dörren till en kostnad  av £174 vilket grävde ett stort hål i våra plånböcker då jag inte ens fått min första lön än, inte ens från Argos då den kommer i slutet av denna månad.. Inte bra. :/ Men hade inte mycket val.

Vi åkte in till Reading och jag fick ju lov och köpa en ny jacka och Jamie köpte också några klädar på H&M. Älska H&M! Snyggt och ofta rätt så billigt. :) Sen hem och ta det lugnt en stund innan vi gick ner till the Goose och mötte J's pappa och Karen för en drink då det var Andy's födelsedag. Amanah skulle skjutsa dem till Reading för att möta på Karens två andra döttrar och det blev så att vi följde med. :P det var trevligt!

På söndagen sov vi ut länge och väl sen tog vi det lugnt och så bara. :) Så jag har haft en väldigt blandad helg. Riktigt tråkigt att jackan mamma köpte åt mig i London, när vi var i Camden, är borta. :(

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Jag har faktiskt aldrig köpt någonting därifrån förut så det ska bli spännande att se vad jag tycker. Borde få hem dem imorgon :) H&M är ju toppen, klänningen jag beställde är därifrån från början! Hoppas det passar bara. Gud vad jobbigt med nycklarna, men det är ju sånt som händer tyvärr.

2011-10-12 @ 20:52:32
URL: http://bagarebengtsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0