it looks like a monkey's thrown up

just ja, maste bara beratta om en kul grej som hande pa jobbet idag. hela veckan har jag varit jatte sugen pa banan pizza som man kan kopa i sverige (adria, maistro eller latifa i koping gor de godaste!) kommer latt kopa det nar jag aker hem i jul. :) iaf sa har jag berattat for lewis att jag vill ha banan pizza och berattat att det ar skinka, banan, ost  och curry krydda pa den. han tyckte det lat helt sjukt och trodde mig inte sa jag googlade bananpizza och det kom ju upp bilder. hans kommentar nar han ser bilden 'eew it looks like a monkey has thrown up on a pizza!' hahahaha seriost jag kunde inte sluta skratta, klockren kommentar!! :p

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Hahahahahaha gud vilken klockren kommentar!! xD



Bananpizza - eeewww!!! :( Jag tyckte det var skitkul när James råkade beställa en hamburgare med banan på istället för bacon, hans min när han tog en tugga!!! Han tyckte inte det var så gott kan man säga :P

2011-10-20 @ 08:12:37
URL: http://bagarebengtsson.blogspot.com/
Postat av: mamma

Men be han göra en bananpizza åt dig Tiina :)



PUSS

2011-10-20 @ 18:19:26
Postat av: Tiina

Charlotta - haha jag vet, det låter hur äckligt som helst med bananpizza men det är faktiskt jätte gott! :D oj oj haha jag kan tänka mig att han blev chockad!!



Mamma - ja men eller hur, det kan han väl göra! :)

2011-10-21 @ 17:38:10
URL: http://scraaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0