I'm scared that it will be just like before

Just nu hör jag någon konstig musik utifrån, har ingen aning om vad som pågår. :S om någon spelar hög musik eller om det är något slags gig, vad det än är så suger det! Typ hiphop aktigt och ni som känner mig vet att jag inte tål hiphop!

Jobbet var helt okej idag, Lewis var tillbaka och vi fick rätt mycket gjort. I receptionen gick tiden snigelsakta som vanligt, tror det är för att jag mer får observera än göra något ännu. Börjar iallafall sakta men säkert komma in i allt och det är bra.

Den 5 december ska vi på julmiddag med jobbet, så det blir vi i receptions/filing gruppen. Det ska bli trevligt! Ska antagligen till Frankie & Bennys, har inte varit där men har velat testa länge så det blir intressant!

Imorgon ska nog jag och Jamie gå på bio om vi hittar någon trevlig film att se. Har inte varit på bio på ett tag (sen vi såg Inbetweeners med Jade och alla) så det ska bli trevligt, mysigt att gå bara vi också. Och gott med bio poppe!! :D


Bjuder på en gammal bild av mami och mig! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vad kul för dig att du fick ett jobb! Bra jobbat syster min <3 du är en riktig kämpe du! Skönt att du verkat hitta kärleken i ditt liv :) är det inte skrämmande?? jamena först ett helt nytt land,sen pojkvän,språket,jobb o så sambo på det...hehehe <3 tänk om det är just du och jamie som ska få barn ihop :) guuh vad jag vill komma o se hur du bor o hur du har det!! hatar verkligen att det ska vara så dyrt!! jag längtar till julafton! jag bara längtar o längtar :) men nu är det oktober o tiden bara flyr sin väg o så får jag äntligen se dig. Jag ska hälsa så varmt och gott från veronica här :) <3

miss you sis!

go bild på fina älsklingar.

kramardiglam

2011-10-06 @ 05:18:49
URL: http://never-end.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0