if you could only read my mind

nu hittade jag hur man bloggar genom mobilen, har varit lite problem med det pa sistone! inte for att jag bloggar via mobilen sarskilt ofta men anda. :)
idag har iaf jag och jamie fatt skjuts till carl dar jag och mikey skrev pa papper om forsaljning av bil, stuart forklarade hur saker och ting funkar osv. nar allt var klart akte jag, jamie, carl och mikey till tesco och tankade sen lamna av dem och jag och jai akte hem. har glott pa tv och setat vid datorn och bara haft en slo sondag! sen akte vi till jack och jade och lamnade tillbaka jacks jacka och bara prata lite. :)
och sa hem och jamie lagade god mat och nu kikar vi pa lite house. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0