I wasn't thinking about that

Fick en kommentar av min kära syster Linda där hon nämnde att hon skulle vilja komma och se hur jag bor, hur det är osv och det tycker jag skulle vara jättekul!! :) sen insåg jag att jag har ju faktiskt inte visat er hur det ser ut här hemma, över huvud taget! Så bara mamma vet eftersom hon hälsade på för ett tag sen (när jag bodde hos familjen men en kväll åkte vi upp till vad som då var Jamies lägenhet) Finns det fler som undrar hur jag bor? Iallafall så sprang jag nu omkring i lägenheten och tog bilder med laptopen (inte det lättaste!) och här har ni resultatet.


Hallen är rätt smal med garderober på sidorna och toan in till höger om skohyllan.
Hur två människor kan ha så många skor vet jag inte!!
Längtar tills vi får upp skohyllan i ena garderoben.


Väggarna är vita och över skohyllan är en dart - tavla.
Perfekt avstånd att stå vid ytterdörren och kasta!


Badrummet med toa, handfat och badkar.


Äntligen har vi en spegel över handfatet (tack IKEA!)


Just nu har jag soff överkasten på tork, man kommer in från hallen
genom dörren med det mörkbruna överkastet iaf.
Dörren vid det randiga överkastet leder till köket som
ni får se en annan dag då det är super stökigt! ;)


Soffan. Väggarna är två stora mörkröda väggar och de
med mindre yta är beige/ljusbruna.


Så har vi ju då dator och stol brevid soffan. Fast jag sitter
oftast med min laptop lite här och var, men skypar genom
Jamie's data!


På andra sidan av datorn är sängen och Jamie's stolthet,
väggen med hans gitarrer. Vid fotändan av sängen har vi
en garderob!


Så ser det ut här! Lite trångt och så men mysigt. :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Åååå vad jag längtar dit, kan riktigt känna hur det är där :))



Puuusss

2011-10-06 @ 19:17:43
Postat av: Linda

Åååhh vad mysigt ni verkar ha det och vad mycket fina färger :) tusen tack Tiina!! Nu vet jag lite hur du/ni bor. puss <3

2011-10-06 @ 20:36:49
URL: http://never-end.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0