I want to satisfy the undisclosed desires in your heart

Kära nån vad trött jag är idag! Sov rätt bra men hade obehagliga drömmar. Idag ska jag iväg på ett volunteer evenemang med jobbet, har med barn att göra eftersom de är lediga denna vecka. Kan bli intressant! :P bara jag hittar dit, jag är ju kass på att hitta till ställen! :P

Denna dag är 1,5 timme kortare än en normal arbetsdag och för att jag ska få betalt som vanligt så jobbade jag över en timme igår och ska göra en halvtimme imorgon. :) det är ju frivilligt också men jag tänkte, företaget uppskattar nog om man involverar sig och ställer upp! :P känns lite skumt dock, inte en enda som jag ens vet vem det är kommer att vara där. Lite läskigt haha men så är det ibland! Bra att öva på att ta sig ur sin "comfort zone" ibland.

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Sånt är så nyttigt!! Du kommer aldrig att tycka att nåt är läskigt igen :D Ha så kul!

2011-10-25 @ 13:24:56
URL: http://bagarebengtsson.blogspot.com/
Postat av: Tiina

Charlotta: Sant, det var kul och för varje gång man gör något läskigt så känner man sig lite modigare och lite stoltare över sig själv! :)

2011-10-26 @ 17:26:53
URL: http://scraaat.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Och nästa gång är det inte lika läskigt :) Efter alla sjuka grejer man upplevde i England är INGENTING läskigt när man kommer tillbaka till trygga lilla Sverige :D

2011-10-27 @ 08:58:29
URL: http://bagarebengtsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0