I think it was all just a misunderstanding

Brrr vad kallt det är idag! Skönt att jag hade bilen till och från jobbet, men från och med imorgon blir det att gå igen. Måste spara på bensin plus att jag mest körde den här veckan för att bädda in de nya bromsarna. Ruggigt kallt är det nuförtiden iallafall! :/

Jobbet idag var helt okej, rätt mycket att göra. Jag var ensam i receptionen för första gången också! :D det gick bra, var rätt lugnt som tur var. Imorgon kommer ni att få se min torsdag med egna ögon, jag antog "utmaningen" som Charlotta gjorde för ett tag sen och har tagit ett kort i timmen under dagen (hoppas jag kommit ihåg alla timmar nu) och ska väl fortsätta med det resten av kvällen så får ni se hur en typisk dag för mig kan se ut. :)

Föresten, igår ringde de från ett kontor i Reading och undrade om jag fortfarande var intresserad av ett jobb där och idag ringde de från Gamestation och frågade om jag ville komma på intervju. Har fått ca 5 samtal nu efter att jag fått jobb där de varit intresserade, kul det iaf! :) men har nog faktiskt det bästa/mest kvalificerande jobbet för tillfället.

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj vad du är eftertraktad Tiina :)) .. Men så är du ju bäst oxo :D



Puss <3

2011-10-20 @ 18:17:37
Postat av: marina

haha fett kul utmaning :D jag s.a.k.n.a.r d e j <3

2011-10-20 @ 21:13:37
URL: http://marinask.blogg.se/
Postat av: Tiina

Mamma - ja men visst hihi! ;) puss <3



Marina - Jaa du borde också göra! :D j.a.g.s.a.k.n.a.r.d.i.g.m.e.d.m.a.s.s.o.r.!.<.3.

2011-10-21 @ 17:39:14
URL: http://scraaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0