I suppose it's for the best

Igår kollade jag och Jamie på sista delen av Stieg Larsson filmerna - the girl who kicked the hornets nest. Den var rätt bra men jag tror jag gillade första bäst. Vet inte om det är för jag bara läst första boken kanske dock. Men de var helt okej alla tre, tvåan var lite halvdragig dock.

Har lite huvudvärk idag, hoppas det går över snart. Hade en busy dag på jobbet igen men det är bra, då går ju tiden fortare känns det som. :P Sommarvärmen har försvunnit och det är nu molnigt men fortfarande ganska varmt, ca 15-20 grader.

Längtar något otroligt till jul. Pynta, lyssna på julmusik, baka lussebullar, åka hem och träffa familj och vänner, dricka glögg och julmust, pepparkakor, åååh vad jag längtar! :)


Pyntar julgran förra året. :P


Marina och Kennie. :)


Hästfest!!!!


Juldagen förra året var EPIC!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Pappis säger du ska komma nu direkt, han saknar dig jättemycket .. fast det gör ju jag med .. Men snaaaart får du klä granen :)))



Pussis

2011-10-06 @ 19:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0