I don't know how to reach you now

Jag är helt slut idag. I fredags gick jag och Jamie till the Manor och träffade Kat och Tom, sen gick vi alla vidare till the Bull. Det var trevligt att komma ut och träffa lite folk och att gå till pubar, har inte gjort det på ett tag.

Tyvärr mådde jag inget vidare och vi gick hem ganska tidigt. På lördagen åkte J till college och jag gick över till Perrie, Sarah var där. Så drog jag med henne in till stan och vi käkade och kikade runt lite, köpte FIFA12 åt Jamie. Sen drog jag hem.

Så småningom kom Jamie hem och sen kom Steve över. Efter ytterligare en stund gick jag och mötte Sarah och så har hon sovit hos oss. Käkade bacon + sausage baguettes till frukost och nu är jag så mätt och trött så! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0