About nothing and everything all at once

Idag är jag en glad tjej. Har fått min allra första riktiga lön! :) Känns bra!

Eftersom klockan ställdes om bakåt i helgen så känner jag mig lite extra pigg också eftersom man fått sova en timme mer. Fast just då klockan ställde om sig befann vi oss på the Ag och mongade oss och blev ju därför kvar där en hel timme längre än vanligt vilket resulterade i att vi sov ända till 12 på söndagen. :P ren tur var det att jag vaknade och kollade på klockan för Jamie behövde iväg till jobbet till kl 13 för att fixa ett jobb åt nån människa, så det var bara att kliva upp på en gång, göra sig redo, packa ihop alla Halloween saker och köra in till hans jobb.

Igår kväll tog jag mig ett långt skönt bad efter att ha lagat mat och ätit. Höll på att bli katastrofalt fel dock för jag satte igång både varm och kall vatten kranarna för att det skulle gå snabbare men så kände jag på vattnet och det var iskallt!! Så av med kall kranen och bara ösa på med den varma så ordnade det sig. Det är lite drygt här i England att de ska ha en kran för kallt och en för varmt, liksom ibland vill man ju ha ljummet?

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis-Grattis till första riktiga lönen :)

Det är en bra känsla då den kommer, man känner att man gjort sitt jobb. Så kul att handla med självförtjänta pengar, och man känner sig självständig.



Våran duschblandare pajade så vi var utan dusch en hel vecka :( Men nu har vi bytit blandare :))



Puss.

2011-10-31 @ 17:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0