What I've got in my bag

Dag 16 – Innehållet i min väska.

OJ.... Jag har massor i min väska! Det är en rätt stor svart väska jag använder just nu som jag bär omkring på. Använder en stor mestadels för jag behöver ju ta med grejer till jobbet och så.

Om jag ska lista vad som finns i väskan just nu så är det som följande..
Plånbok, hörlurar, huvudvärkstabletter, c-vitamin drycks tabletter, tom matlåda, liten chokladkaka, ett brev från jobbet (mer om det snart), tuggummin, tamponger, penna, kort, bilder, några karameller, tändare, id kort till jobbet, namnbricka till jobbet, pass, massa gamla kvitton. Jag tror att det är allt. SJUKT mycket, jag vet! :P

Angående brevet från jobbet. Jag fick idag veta att jag fått förlängt till slutet av Februari 2012 istället för slutet av December 2011! :) Wihoo!! Plus att jag pratade med chefen över HR idag och hon sa att jag kommer att få ingå i gruppen som ska få träning inom "repairs" så jag får större chans att få förlängt igen/permanent kontrakt efter Februari! :)

Kommentarer
Postat av: marina

Gud vad glad jag blir för dej lillsyrran (trots att jag egentligen önskar att alla jobb i england tog slut så du fick lov att flytta hem igen haha)!! Kul att det går så bra för dej! :D <3 <3 Älskar dej så mycket lillasyster <3<3

2011-11-17 @ 21:56:17
URL: http://marinask.blogg.se/
Postat av: mamma

En kvinnas liv ryms i hennes väska sägs det ju :))

GRATTIS!!! .. Du ser, jag sa ju du skulle få stanna där, du ska se att du snart har fast tjänst :)) .. Fifaan vad duktig du är, jag är sååå stolt över dig <3



PUSS

2011-11-17 @ 23:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0