Type of guys that I fall for

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Jadu. När det gäller utseende, de som känner mig skulle nog direkt säga ganska lång, mörkt kort/halvkort hår, lite skäggstubb, gärna lite piercings och/eller tatueringar. Och det stämmer nog rätt bra. Men nu är det ju så att jag går väldigt mycket för personlighet också och tycker att utseendet spelar mindre roll. En människa blir finare, snyggare och vackrare om han även har en fin personlighet. Jag gillar killar med humor och som man kan skratta och vara sig själv tillsammans med. Han får gärna ha liknande musiksmak som jag och/eller gilla liknande filmer osv.

Nu är det ju så att Jamie är faktiskt väldigt olikt detta. Han är blond och ganska "pale", inga tatueringar/piercings, han gillar helt olika musik än mig (vi får ibland anstränga oss enormt för att tolerera varandras musiksmak..) inte så mycket längre än mig. Men han har en helt underbar personlighet som jag tycker himla mycket om. Vi kommer rätt bra överens men bråkar såklart ibland också, alla har sina stunder. Han är snäll, rolig och öppen och vi funkar helt enkelt bra ihop. :)


Jared Leto har varit en favorit länge! :P bild från google


Jake Gyllenhaal likaså. bild från google


Brendon Urie är inte heller fel! bild från google


Jag och Jamie. :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Du och Jamie kompletterar varandra jättebra, och ni är så gullegosiga ihop såååå :)



Och jag tycker Jamie är så jättefin och har så fina egenskaper .. något som supersnygga killar inte har, de besitter bara ett ofantligt stort EGO åt det negativa hållet ..



Överlag tycker jag dina val av kille har varit bra :)



PUSS

2011-11-08 @ 08:39:48
Postat av: Charlotta

Lustig hur sånt där ändras! När jag träffade James hade jag inte en tanke på att se honom på det sättet, det tog nästan ett år innan jag insåg att jag hade gått och blivit kär i honom, haha! :)

2011-11-09 @ 16:21:22
URL: http://bagarebengtsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0